Smeyyeeee Merhaba hanımlar doğum yapalı 6 ay olacak afedersiniz elimi vajina deliğine soktuğumda içerde et parçaları hissettim doğumdan önce yoktu böyle bisey yaşayan varmı korkmalimiyim?
Ogretmennannee1 Smeyyeeee dikişin olabilir kuzum kesik varsa doğum yaparken yırtılma varsa öyle dikiyorlar malesef 😔
Enfal Mom078 taharetlenirken illaki elin gidiyor oraya canım. yani içini yıkarken illaki elin gidiyor oraya.
idil1990 Smeyyeeee acaba ic dikis atarken iki dikis arasinda etmi skisti oyle iyilesti. Ya da sonradan olusmusta olabilir. Iliski baslarken aciyip sonra acin geciyirsa on sevismeyi fazla tutun.islaklik azsa canin daha cok yanar.
Sarekuzu_19 Mom078 Normal doğum yaptıysa merak edip bakmıştır bende bakmıştım çünkü canım aşırı acıdigi için bakmıştım
Enfal Smeyyeeee yani benim demek istediğim iç dudakların iyice içi mi yoksa iç dudaklardan da belli mi normal doğum olunca gayet normal canım sonuçta orası deforme oluyor
Sarekuzu_19 Mom078 ben batikonla pansuman yaperken görmüştüm benim tam içerde değil ama yazan hanımefendiyi bilemiycem 🙈
Sarekuzu_19 Smeyyeeee tarif ettiğin durum bendede var eğer normal doğum yaptıysan doğum esnasında yırtılan yerler o sekli alıp şişiyor arada sancı yapıyor doktora gözük mutlaka