Çok şükür 🙌🏻 6 ay 15 günlüğüz ve ilk dişimizi çıkardık
1.5 aydır geceleri sürekli ağlayarak uyanıyordu deliksiz uyumayı unutmuştuk resmen iki üç gündür diş etinden görünüyordu ve bugün inciyi gördüm çok duygulandım çok güzel bir duygu bu inşallah bütün bebişlerimiz ağrısız sancısız atlatır bu süreci
veeee kesinlikle kehribar kolyeyi öneriyorum kızlar taktığım ilk günden salyaları kesti gün içinde aşırı huysuzluğu da yoktu bence mükemmel bişey etkisinin olduğuna inanıyorum
biz zorlu süreci atlattık darısı sizlereeeee 🖐🏻🤗🥳 🎈