Bizde yeni çıktık karantinadan bebeğim 2 ay 10 günlüktü çok şükür bebeğimde ekstra bir durumla karşılaşmadık sürekli emzirdim çift maske ile ayrı bir oda da durdum bebeğimle aile üyeleri de başka oda da durdular çift maske ile yattım sabah değiştirdim akşam yatarken başka maske taktım yüzüm sivilcelendi maskeden sırf bebeğime geçmesin bir şey olmasın diye çok şükür atlattık darısı başınıza rabbim yardımcınız olsun🥰korkmayın bebekler çok daha dirençli doktorlar öyle söyledi hep bize