Mrvoykulina Canım ilk önce ana öğünün bebeğini emzirmen ve mama ile beslediğin zaman olarak kabul etmen gerekiyor .. bir de her bebek zamanla kendi rutinin oluşturuyor .. biz ilk zamanlarda mama yer uyurduk hemen zamanla uyanıklık süremiz arttıkça sabah kalkıp mamasını yedirip 1 saat sonra kahvaltısını yaptırıyorum ben onda da karışım yapıyordum ilk zamanlarda ( 1 tatlı kaşığı pekmez , yarım yumurta sarısı , 1 tatlı kaşığı lor , bazen irmik ekliyordum bazen yuluf ununu az suyla pişirip ekliyordum , muz bütün karışımlarına ekliyordum ben çeyrek muz mesela , yada hurma 2 tane.. bazen yoğurt ta koyuyordum severek yiyordu ) Büyüdükçe karışımları bırakıp pankek yapmaya başladım yanına salatalık , muz , bazen armut , tuzsuz zeytin koyarak verdim yedi . Öğlen de daha küçük olduğu için bebeğiniz ilk önce emzirin yada mamasını verin sonra sebze deneyin mesela kabak , havuç , brokoli haşlayıp verebilirsiniz üzerine az zeytinyağı gezdirerek .. akşam da aynı emzir sonra meyve dene öyle öyle ay aldıkça sebzeleri çorba yapıp çeyrek ekmekle yedirebilrisn .