Kiask aptamilden memnunuz canim ama ikizlerim var maliyeti azaltmak acisindan düşünmüştüm çevremdeki herkes aynu mama boşuna para verme diyor zaten 5 aylik olmak uzereler bende 6 ayi tamamlamak istiyorum sonra zaten ek gida emzirme de devam ederse yine aptamil kullaniriz ama az mama gider diye düşünüyorum kararsizim