Arkadaşlar gerçekten bu kadar işe yarayacağını düşünmemiştim ama çok güzel bi krem. Doğumdan sonra ağrılı bazen de kanamalı dışkı oluyodu son zamanlar da ağrı fazlalaştı ve şişlik farkettim doktora gitmeyede utandım açıkçası hâlbuki doğumdan beri dikkat ediyodum yediğime içtiğime kabız olmamak için neyse bu kremi oğlumun pişiği için aldım instagramda bi sayfadan onun pişiğini tam geçirmedi ama benim hemoroid bitti gitti ne ağrı ne kanama var üstelik daha 3 gün oldu kullanalı tavsiyemdir eğer hemoroidden çekiyosanız bi deneyin derim 😊😊