Zeyyy ilk düştüğünde çok korktum ve doktora koştuk hemen 6 saat müşahede altında kaldı oğlum hicbir şey yoktu boşu boşuna mahvoldu çocuk hastanede ve ondan sonra kendi doktorunuza sorunca öyle düşmeyle falan kolay kolay bir şey olmayacagini zaten bir sorun olduğunda gözde kayma fışkırarak kusma belirtilerinin olacağını ve bu durumda hemen hastaneye gitmemizi söylemişti