Baran_agah46 9.ayda bebeğine aşı vurduran arkadaşlarım var fakat bağlı bulunduğum sağlık ocağındaki ebeler 9.ay aşısının olmadığını söylediler,hangisi doğru inanın bilemedim,var mı beni aydınlatacak bir hanımefendi ?
Elif_Umay_Ali Baran_agah46 bizimde 9. Ay aşımız var ve haftaya gidip vurulmamiz gerekiyor. Kızamık aşısı sanırım. 6. ayda kaç aşı yapıldı size? . Bize 2 tane yapıldı ki normalde 3 olmalıydı ama kızamık aşısı 9 aya alındı dedi hemşiremiz.
Cerenaslan Baran_agah46 Evet var. Bugün yapıldı kızıma. Kızamık virüsü çok arttığı için (göçlerden dolayı) vuruluyor aşı. Sadece kızamık aşısı olmadığı için karma aşı yapılıyor.
Dmt-01 Baran_agah46 kızım bir yaşında bugün gidip üç tane aşı vurdurduk 9. Ayda da yine aşımız vardı gidip yaptırdık ama orda ebe sağlık bakanlığı bu 9. Aydaki aşıyı dönem dönem koyup kaldırabiliyo duruma göre dedi
Stellaa Evet var 9. Ayda olacak bizimde hatta sağlık ocağındaki hemşiremiz yumurtanın beyazını o zamana kadar 3 gün kuralıyla dene dedi alerjisi var mı yok mu bakalım diye
1anne1yavru Baran_agah46 vallahi canım ben biraz araştırdım önceden yokmuş bu bir kaç yıl içinde çıkarmışlar ve her sağlık ocağı yapmıyor burada bir kaç posta gördüm kimi anne biz yaptık diyo kimisi de hemşire bize yok dedi diyo bende zaten 1 yaşında olacak diye yaptırmadım
anne15 Baran_agah46 kızamığı sanırım 9a cekmişler kendi doktorum 9. Ayda cagrabilirler ası için ama ben gerek görmüyorum yaptırma dedi o sıra kızımda cok aglıyody cok dinleyemedim
Mimininannesi Bize 6. Ayda dediler eğer asi gelirse 9. Ayda cagiracagiz. Gelmese de cagirmayiz dediler. Asi sıkıntısı var herhalde. 5 günümüz kaldı bakalım arayacklar mi
elmalikurabiye Baran_agah46 istege bagliymis. Bende istiyorum dedim.basta getirtemeyizndediler. Sikayet ederim dedim. 1 gun sonra arayip cagirdilar
Minamm2020 Baran_agah46 canım banada hemşire 1 yaşında geleceksin artık dedi 6 ayligiz 9 ay asisindan bahsetmedi
Bugra_0705 Baran_agah46 biz ebemiz kampanya aşısı olduğunu ve aşı takviminde yer almadığıbnı söyleyip aşı için tarih verip bebeğinizi getirirsiniz demişti
TalentedMom Baran_agah46 ben misafir olarak başka şehirdeyim ebem aradı kızamık alışı yapıyorlarmış mutlaka yaptır dedi buradaki sağlık ocağına gidip yaptırdım
durumelegimm Baran_agah46 Bizde 6 ay aşımızı olurken sormuştum 1 yaş aşısı var dedi kkk (kızamık kızamıkçık kabakulak) ama bazı yerlerde bu kızamık aşısı 9.aya çekilmiş Suriyeliler sebebiyle. Ben izmir deoturuyorum bazı ilçelerde 9.ay bazı ilçelerde 12. Ay değişebiliyor