Bugün kızımın beşiğinE kundak koymak için arkamı bi döndüm kızımı yerde buldum arkan üstü düşüp kafasını vurdu yerden kaldırmadan el kol hareketlerine baktım şükür bişey yoktu eşimi çAğırdım hastaneye götürdük röntgen çekildi kafatasının dışın da bişey yoktu doktor tomografiyi bize bıraktı size kalmış ister çektirirsiniz dedi aklımız da sıkımtı kalmasın sonrDN vicdan azabı çekmeyelim diye çektirdik var mı bu aylar da tomo çektiren çok zarar görmüşmüdür