Esma1290 Keremtugra ilk gece yine idare ederdi ama bugün gün boyu inanılmaz kötü hi gündü. Uyku sıfır sürekli ağlıyor . Dün2 ağrı kesici veriyordum bugün 1 e düştü sanırım hissetmeye başladı artık . Dün hatta oh ne güzelmiş diyordum ama bugün baya mizmizlandi
hirosima Esma1290 aynen öyle bide kızarmıştı pipisi kantronunben hamileyken çatlak olmasın diye sürmüştüm kurutup kaşındırmıştı beni ondan sordum kantronda var ondanda süreyim.çünkü dr verdiği krem alerji yaptı heryerinde kırmızı bişiler çıktı. Thiocilline krem sürün dedi bakalım nası olcak
Sumeyye54 Esma1290 aynen b3nde evde yaptırdım babamin sağlık memuru arakdasi vardi yillardir yapiyomus herkes cok da memnundu adamdan bende hemen yaptirdim 1 hafta 10 gune kadar gecti cok sukur
HappyArasMom hirosima biz büyük bez kullandık hiç bir şey de olmadı , sadece çişi gelince ağladı , şuruptan dolayı gece uyudu zaten , sonrası geçti şükür atlattık
Esma1290 HappyArasMom valla ilaç icmesin e rağmen uyku olayimiz berbat uyumuyor inannn . Acaba kendi evinizde değiliz kaynanamlardauiz yerini mi yadorgadi. Bide yüz üstü yatmaya alıştık 15 günlükte n bu yana öle yatıyor . Bilemedim inan uyku uyumuyor ve sürekli mizildiyor
Keremtugra Esma1290 bi iki gune biseyi kalmaz canim merak etme, etinden et koptu sonucta basit bise değil
Esma1290 Keremtugra bide böyle bı siyahlık var gibi bı değişik o dikkatimi çekti. Morluk şişlik fln normal de . O siyahlık değişik geldi. Yaşadın mı sende bu tarz bisiy
Keremtugra Esma1290 14 ay oldu canim hatirlamiyorum ya ama kesimden once ilac döküyorlar ya o kurumus olabilir ismi aklima gelmedi simdi
e_ckucukunal Bende yaptırmayı düşünüyordum ama vakalar artıkça gidesim gelmiyor bursada yaşıyorum ve bayağı da öndeyiz maalesef 😞 çok geçmiş olsun sizede saglıklı günleriniz olsun inşallah 🌸😊
Esma1290 HappyArasMom ilk defa bugün öğlen uzun uyudu yoksa hiç uyumuyordu 15 dklik uykulala durdu çok aglamakliydi
Rumeysa34 Canım şimdi bebeğinin durumu nasıl bizde dün yaptırdık her çiş sonrası çok ağlıyor sana kaç gün oldu ve pipisi nasıl
Esma1290 Rumeysa34 2. Günümüz bugün. Dün çok ağladı sürekli mizmizlandi. 4 saatte bir carpol veriyorum mecbur sis bı şekilde şuan ya 🥺 keşke foto atmayi bilsem atardım ya
Rumeysa34 Esma1290 ah bizimde 2. Günümüz idrarını yaparken felaket ağlıyor ne zaman bitecek bu süreç acaba
Mom0982 Esma1290 canım şiş olması normal bizim de dün oldu sünnetimiz doktora resim attık normal dedi.sizde gönderin doktora resmini baksın bi
Esma1290 Rumeysa34 inan bende çok merak ediyorum. Doktor 1 haftaya geçer biseyi kalmaz dedi. Ah insallah öyle olur çünkü 2 gündür aşırı derecede yorgunum 🥺 bide ben hergun banyo yaptırıyorum saçları yağlı gibi oldu 2 günde 🙄 içim içimi yiyor yaptırmadım için şuan