Kızlar ek gıda dönemi için liste yapıyorum buharlı pişiricide cok fazla secenek yok aventin var kiwinin var birde aventten cok sikayet okudum birde gereksiz fazla geldi bana fiyatı kac ay kullanıcam ki sanki kiwi yi de begenmemişler sizler neler kullanıyorsunuz buharda pişirme için varmı önerisi olan cok memnun kalınan bi marka??