Arkadaşlar,izlerinizi nasıl geçirdiniz?Benim stresten oluşmuştu 3 yıl önce doktor öyle dedi zaten sivilce çıkmadan direk iz oluştu yüzümde yağlı bir yüz değil sivilceye meyillide değil gittiğim doktor öyle söyledi stresten dolayı olmuş dedi.Şu an yaşadığım şehirde hastanede cildiye doktoru yok o yüzden gidemiyorum.sizin bir öneriniz var mı?nasıl geçirebilirim??🤦🏻♀️🤦🏻♀️