Artik kafayi yemek uzereyim. 10 saat boyunca uyanik ve deli gibi yordu kendini isiklari kapattim tv kapattim yatirdim yanina yattim 10 saniye dahi hareketsiz durmuyor bu saat oldu tekrar yatirdim yanindan vc kalktim diye ibmis ytaktan pesime geliyor. Yahu bu cocuk neden yorulmuyor neden uyumuyor hic mi uykusu gelmez. Zaten korona oldum ayakta diracak halim yok kalbim carpinti yapiyor nefes alamiyorum. Nolur bana bi akil verim ya yk mu bi akil veren uyku ilaci vermeyede ikna olduk artik benim cocugumda milletinki gibi 9da 10da uyusun kocamla bi keyif yapim bi cay kahve icim dizi izlim. Gece 1de benle yataga giriyor sabah 10da benle yataktan cikiyor gunduz uyurkemde yaminda yatiyorum yatmasamda parkeye basma sesine uyaniyor bi duş alamiyor bi vc dahi gidemiyorum evimde hirsiz gibi dolaniyorum. Uykusu asiri hafif. Bana tavsiye verin nolur