Belkis355 Merhabalar arakadaşlar bebeğim 4 günlük daha doktora gitmedim ama bebeklere doğduktan sonra takviye bisey yazılıyor mu acaba .. Bide çocuk doktorundannrandevu alıp mı kalça ve işitme testini yaptirmicam acaba … şimdiden teşekkür ederm
Gamzeli2206 Belkis355 5 günlük olduğunda doktora gidiyorsun sarılık değerine ve işitme testine tabi tutuyorlar sarılık değeri çıkarsa aman sürekli emzir sürekli sütüm gelmiyor deme yada doktora danış mama ver yoksa artıyor sürekli değer sonrada doktorlar seni yönlendiriyor zaten
Aysgllylcn Belkis355 1 haftalık olduğunda kuzum işitme testine gittik 2. Ayındada kalça usg ye gittik zaten bizim randevular oluşturulmuştu doğum yaptığım hastanede tarihinde gittik sadece vitamin ek takviye şuan verilmiyo sağlık ocağı sizi çağıracak zaten d3 vitamini verecekler bu kadar canım