Merhaba anneler kızım prematüre doğdu şuan 7 aylık fakat dönmüyor ben yüzüstü yatırdığımda dönüyor onun dışında tek başına dönmeye yeltenmiyor doktor kilosu fazla olduğu için dedi 6. Ayda 8,5 kg çıkmıştı bu yüzden olabilir mi? Çevrede baskı yüzünden kendimi kötü hissediyorum yardımcı olursanız sevinirim