Merhaba arkadaşlar benim bebeğim günde Max bir kere mama alıyor o yüzden 400 Gr liklardan alıyorum onları da 1 ay içinde bitirmek gerekiyor diye biliyorum ya da büyük kutu alsam sonuçta daha uyguna geliyor buzdolabında saklasam 1 ayda bitirmek şart mı olur