Goki peki şöyle bişey sorsam bütün göz doktorları göZlüklü ve hepside göz çizdirmekten kaçınıyor çünkü zararlarını biliyorlar ve kendilerine uygulamadıkları şeyleri hastalardan yaptırmalarını istiyorlar 🤔 25 yaşından büyükseniz diye birde zaman söylüyorlar ve risklerinden bahsetmiyorlar eğer gözlüğünüzün camını düzgün bir optikten alırsanız sağlıklı olan camı seçmenizi tavsiye ederler böylelikle 6 ayda bir değil 2 yılda bir gözlük camınızda ilerleme olur eğer devletin ödediği olsun derseniz devlet camlarında ilerleme hızı artar çünkü güneşi süzmez yakın uzak mesafesini ayarlamaz düz camdır sizin ihtiyacınızı kısa xamanlık giderir