İyi geceler arkadaşlar.4 aylık bi kızım var kızım 2 .ayından beri hep sesler çıkarır kendi kendine de konuşmaya çalışırdı agulardı ben konuşmaya başlayınca oda sesler çıkarırdı ama 5 gündür hiç ses vermiyor tepki vermiyor bizi görünce biz konuşunca gülüyor ama sesle konuşması yok .antibiyotik kullanıyoruz yan etki falan yapmış olabilr mi yada bu durum normal mi yardımcı olursanız sevinirim çok korkuyorumm😑