Umay Bak senin için doktorumla WhatsApp yazılmalarımzda 8 ay öncesine kadar gidip yazdıklarını kopyaladım😄
‘Bebeğin banyosu göbek bağı düşene kadar geciktirilebilir. Göbek kordonunun ıslanması, göbeğin düşmesini geciktirip enfeksiyonu kolaylaştırabilir. Bu nedenle göbek bağı düşmeden önce bebeğe banyo yaptırılması önerilmez. Göbek düştükten bir gün sonra banyo yaptırılabilir. ’ yazmış👍🏻