Merhaba, ben de ikizlerime yalnız bakıyorum. Bebek arabanız varsa evin içine alın ben ona koyup gezdiriyorum evin içinde baya rahat ediyorum. Yalnız bakmak yorucu ama çok daha iyi düzen açısından bence. Yanında birileri olunca hiç susmaz her şeye yorum yaparlar. Allah hepimize bol sabır versin gerisi kolay🤣