Kızlar bugün komşuma gitmiştim bebeğimin uyumadığını görünce Ashab-ı kehf isimlerini duasını kağıda yazıp bebeğinin yastığının altına koymamı söyledi zamanında denemiş oğluna iyi gelmiş. Sebepsiz yere uyumayan aglayan bebeklere iyi geliyormuş. Üzüldü halıma baya da okudu oğluma ben bugün yazdım duasını sizlerde n de yapan bilen vardır belki .sizlere de fikir olsun .