merve_123 Bebegim iki yasinda ikinci bebegi tuvalet egitiminden sonra ama oda uc yasina yakin ogrenir buyuk ihtimalle diyorum ama ya daha gec ogrenirse diyorum aklim cok karisik
Purposeless merve_123 Bence ne zaman öğrenirse tuvalete gitmeyi ve yemeğini kendi başına yemeği o zaman bana göre doğru zaman öbür türlü maddi manevi yıpranırsınız bence
merve_123 Purposeless bende öyle dusunuyorum ama gec kalicakmisim gibide hissediyorum aklim acayip karisikk