Kızlar kızım 15 aylik. Bir şeye sevinince yada bir şeyi istediği zaman (benim vermedigim) kendini sıkıyor titretiyor boynundaki damarlar incecik oluyor kendini sıktığı için böyle saati bile sallanıyor titretmesinden. İstediği olunca keser ama bu hareketi . Mesela akşam babası eve gelince babasını kapıda görünce çığlık atıp ellerini ağzına götürür aaaaa şeklinde sevinme şaşırma hareketi yapıyor sonrada kendini bir kasıyor bir sıkıyor titriyor resmen. Umarım anlatabildim. Bu normal mi ?