Durui 5ay 21 günlük kızım.dün gece alt dişin geldiğini gördüm, çok heyecanlııı💖 biraz ortalamaya göre erken sanki ama 4aydan sonra her an çıkabilir dedi doktorumuz.sizin ne zaman çıktı ilk dişiniz☺️😬
Onetreehill Durui oğlum 5 ay 24 günlük ve 5 gün önce çıkardı ilk dişini şimdi yanındaki de patladı🥰 Normal canım olabiliyor:) Nasıl durumu huzursuzluğu var mı?
Nilbet Durui agrisi ve huzursuzlugu ile nasil basettiniz acaba bzimde 4 ay tamamlanmk uzere cok huzursuz surekli aglama nobetleri gece uykumuzdan surekli aglayarak uyaniyoruz onceden boyle degildi guzel uyuyan bi bebekti eller surekli agznda napicam bilmiyorm
Durui Nadiye aslında 2 aydır salyalarımız çok akıyordu başka da bir belirti olmadı bir baktık ki aaa diş:)
Deletedmom324 4 aylık olmadan cıktı bizim. Bende oyle cıkarmısım. Genetik diyorlar. Ikıncısı gelıyor simdi. Ilki rahat geldi ama bu ikinci burnumdan getirdi vala 😂
Durui Nilbet eller bizim de hep ağzımızdaydı ve salya akması 2aydır devam ediyordu.huzursuzlandığı anda bol sevgi bol kucak,malesef daha fazlasını yapamıyoruz:)
Miniktavsan Durui canım ilk hangisi cıktı? Bizi köpek dişinin yanındaki patlayacak sanırım normalde orta ikisi gelir ya ilk saskınım. Köpek dişlerinin yeri de cok şiş kızarık🤔 5ay 19 günlüğüz
Durui Miniktavsan alt en ön dişimiz geldi, büyüdükçe tavşana benzeyeceğimiz:) sizin ilginç olmuş, diş çıkmaya başladıktan sonra devamı gelir diyorlar, Allahım bebişlerimize kolaylıklar ağrısız zamanlar versin, onlar iyi biz mutlu:)
Miniktavsan Durui amin, valla o yüzden sanırım çığlık kıyamet evde hiç durmuyo çok zorladı bizi. Biran önce kurtulsunlar insallah 🙏🏻