Hanımlar iyi geceler 7 ay 18 günlük ikizlerim var .Sadece mama ve ek gıda ile besleniyorlar.Gunluk 6 kez 180 cc mama ve 2 kez ek gıda alıyorlar.En son gece 12 de veriyordum ve daha sonra sabah 6 buçukta kalkıp yiyorlardı.Kilolari filanda şükür normal.Ancak her yerde bebeklerin gece boyu 11 saat beslemeden ac kalabileceklerini ve gece beslemenin orta kulak iltihabı ve uyku bozukluklarıda dahil pek cok olumsuz duruma sebep olduğu yazıyor. Sizce ne yapayım? En son 9 da mama verdim 12 de vermeyim ve bu şekilde yavaş yavaş keseyim mi? (Tabi dayanabilirsem ana yüreği malum).Yoksa besleyin mi?