NisanAda benim kızım da 8.5 aylığa doğru gidiyor ama bizim beslenme düzeni saati saatine uymuyor çünkü kızımın uykuları düzensiz biraz o yüzden ona nasıl uyarsa öyle yapıyorum ne zaman emmek isterse veriyorum , kahvaltı öğlen ek gıda akşam da kaşık mama veriyorum doktor tavsiyesi ile . bir de 3 saat çok geldi bana yani benim kız o kadar düzenli değil maalesef 😅.