MIRACAYAZINANNESI Bim in bezi olan jenny willy bez kullanan var mı memnun musunuz. Sleepy kullanıyorum lastik izi yapıyor
Flashtv MIRACAYAZINANNESI prima, molfix, evy baby pişik yaptı arkadaşım jelly i önerdi 4 aydır kullanıyorum çok memnunum 😊
Gizemmsi MIRACAYAZINANNESI üç aylık oğluma kullanıyorum iz yapmaması için kenarındaki yeşil lastikleri koparıyorum gayet iyi yani
Aysduha MIRACAYAZINANNESI sleppy kılot bez aldık allahım Hemen bıtsın dıyorum ya ız yapıyor büyük almama rağmen molfıx çok ıyıdı sonra bımden aldık çok ıyıdı
sonsuzmutlulukkk MIRACAYAZINANNESI 6 yıldır kullanıyorum en iyi bez migros bezi de çok güzel ama bedeni küçük
Gizemmsi MIRACAYAZINANNESI o iç taraftaki yeşil lastikleri koparıyorum şu ana kadar çok çıkmadı arada bir kaçıyor ama o her bezde oluyor fazla bekletince ama memnunuz yani öneririm