eymenkerem Alpisim0405 asi fiyatları pahalı ve iki si de yapılmak zorunda sadece nimenrix veya sadece bexero tek başına korumaz ikisinin da 3 er doz yapılması lazım. Doktorunuz doğru söylemis
zeynepzeze Daha bugün 2. dozları yaptırdık bexsero ve nimenrix 730 TL ödedik aşılara. Menenjit çok önemli aşılar yapılmadığı virüs kapıldığı zaman felç ve ölüm riski var. O yüzden iyi ki de yaptırmışsınız.
Alpisim0405 zeynepzeze ateşi çıktı mı sizin bebeğinizin birden bire ateşi 37.7 lere çıktı üzerini falan soydum ben bı saat falan bekledim sürekli ölçtüm ateşini 35.5 36 karda şuan ama korkuyorum çok çıkarsa diye .
Alpisim0405 Hepinize çok teşekkür ederim kizlar bebeğimin ateşi çıktı onunla ilgileniyordum geç yazmak zorunda kaldım 😔
zeynepzeze Alpisim0405 Çıkıyor doktorumuz 4 saatte bir dönüşümlü calpol ve dolven vermemi söyledi. Verdiğim için tam yükselmeden düşüyor. Siz vermediniz mi. İkisi bir arada çok ağır oluyor. Ağrısı da vardır
Gezertalha zeynepzeze dönüşümlü ateş düşürücü çok zararlı diyorlar bizim doktorumuz sadece 1 çay kaşığı calpol öneriyor onu da ateşi 38 geçerse tabi
Alpisim0405 zeynepzeze bende CALPOL verdim sonra düşmeye başladı ateşi huzursuzluğu da geçti normale döndü. Saat başı kontrol ediyorum ateşini.
zeynepzeze Gezertalha Her doktorun önerisini bilemem. Ben kendi doktorumuzun önerisini uyguluyorum şuan..
Gezertalha Aslancikk anladım canım ilk oğlumdan bütün özel aşıları yaptırdım bende ama unuttum tabi şimdi 2 ayljk bebeğim gelecek ay başlıycaz inşallah
Aslancikk Gezertalha bizde hiç aksatmadik özel aşılarını sende canım hiç aksatmadan yaptırmaya calis bebişine 😊👍
DamlaTa Alpisim0405 2 ası aynı anda yapılıyor canım Aklında şüphe kalmasın. Fiyattıda normal 2 ası o kadar tutuyor.