Busrali7 bende de aynı durum🤦♀️ Benım oğlumu o kadar cok sahipleniyoduki ben uyutcam,ben altını değiştircem,ben yıkıycam,ben gezdircem,ben yedircem ,ağlayınca kucagımdan almalar, ağlayınca koşarak gelmeler,ben emzircem(ne cahilce dimi) hep ben hep ben . Aşırı rahatsız oldum ve en sonki ben emzircem demesi bardağı tasıran son damla oldu ve görümceme söyledim annene söyle kendi doğurmuş gibi davranmayı bıraksın yoksa asla evine çıkmam ve gelmem dedim. Ondan sonra bıraktı hepsi🙂aman kalp kırmayım,aman şu aman bu sakın deme. canım yeri geldimi kalp kırıcaksın,yeri geldimi dikleniceksin anladıkları dilden konuşmanı tavsiye ederim😇