Bursaligelin Paytenn antibiyotik kullanmadan once 2 saatte bi 150-170 sagiyordum yani hizli doluyordu gogusum antibiyotik icerken ara verdim basladigimda tekrar 4-5 bazen 6 saatte o doluluga erisiyordu. Emziriyordum tekrar makine ile cektigimde 30-40 birinden cikiyordu. Sanirim toparliycam isirgan otu sayesinde umarim size de yarar bebeginize sut olur
Evlatkokusu Bursaligelin hangi süt sağma makinesini kullanıyorsunuz. Bende medela var. İki göğüsten 40 anc çıkıyor
Bursaligelin Paytenn bizim nehirr yetiyormuydu bilmem ama bana yetmedi gozume az geldi dertlendim dertlendikce sutumun dolma suresi artti yumusamis salik meme verdim kizima daha cok uzuldum ama suan sasirdim sukurler olsun 2-3 saatte dirilesiyor hizli doluyorlar herkes gorsun sifasini umarim herkese yarar
Bursaligelin Paytenn moralinizi de yuksek tutmak onemli ben cok inanarak ictim fayda da gorunce moral duzelince sanki daha cok costu
Bursaligelin Kalbimm sanmiyorum ama ben hangisi iyi geldigini sordugumda ki urgup de aktar yok cerezciden aldim🙈 bilmiyordu adam. Bende o ruh haliyle ikisinden aldim ama sanirim isirgan otu yeterli olur. Deneyimleyen annelerimiz de yazarsa teyit etmis oluruz☺️
Bursaligelin Pelinzade eds yontemini arastirin internetten hic sutunuz olmasa bile geldigini yazanlar olmus arttirmak icinde isirgan otuyla takviye edebilirsiniz nacizane gorusum☺️
Bursaligelin damlahira evet bende dun basladim 2 fincanda bu farki gorunce moralim duzeldi☺️ Bundan sonra bas bas bagiricam isirgan otunu 😁
KuzeyiinAnnesii Pelinzade eds sistemi denedim ben olmadı gelmedi bende ondan bunu içsem gelir mi diye düşündüm Ne biliyim emzirmek heves kaldı illa süt demiyorum oğlum mamayla büyüyor ama ne biliyim emzirmek farklı bi şeydi 😍
Mnkturta Bursaligelin öncesinde sütünüz ne kadardi tahmini? Emzirdikten ne kadar sonra doluyordu önceleri şimdi ne kadar sonra?
Bursaligelin Zeyk daha dun aksam basladim ☺️ Aksam 7 gibi ictim, sabah 5te ictim bir de kahvaltida ictim aksama yine 7de icerim duzene oturturum zamanla🤗