Oğlum 7 aylık olana kadar (yenidoğan dönemi hariç) sabah 6 gibi kalkar 8-9 gibi uyur sonra yine 12 de uyur 2 gibi kalkar akşamüzeri de yarım saat şekerleme yapardı gece de 1 kez uyanır emer geri uyurdu ama 7.aya girdiğimiz günden beri sabah 8 - 8:30 arasıı uyanıyor 11 gibi ilk gündüz uykusuna yatıyor 3 gibi de 2.gğndüz uykusuna yatıp 6 da kalkıyor 20.30 civarı da akşam uykusuna yatıp gece yine 1 kere kalkıyor
Biraz karışık oldu kusura bakmayın ama resmen gündüz 3 kere uykuya yatan çocuk 2 kere yatmaya başladı yani şekerleme kısmını kendi kendine kaldırdı uykusuz ve mızmız da değil gün içinde sabahları geç uyanması da benim işime geliyor resmen 6 da kalkmaktan da 8:30 da kalkması daha iyi gibi…
Soruma gelecek olursak sizce sabah 7 gibi kaldırıp tekrardan gündüz uykularını 3 e çıkarmalı mıyım.? Bizim gelişimimize bir zararı olur mu durumun ? 7-8. Ay anneleri sizde durumlar nasıl