Durununannesi06 Kızım 3,5aylıkk musluk gibi salya akıtıyo ne bez kaldı ne önlük nede yatak çarsaf ne zaman biter yada önleeyebilirmiyim.kehribar işe yaramadı
ayseeeey Durununannesi06 4. Aya girdik bizimde çok erken başladı salyamiz günde defalarca boyunluk degistirirdim kehribar taktım çok çok çok etkisini gördüm
Durununannesi06 Gorkemkc vallahi bizimde oyle akıtmasımı gectim surekli üst değişme ve ıslanmadan dolayı hasta olcak korkusu yasıyotrum
ayseeeey Durununannesi06 bilmiyorum çok faydasını gördük biz ilk üç ay ayak bileğe daha sonra boyuna geçtik