birbeyazmendil selamlar anneler acaba siz hergün bebenizin emziğini kaynatıyor musunuz da ben haftda 1-2 yaptığım için(hiç düşmüyor) -sadece sudan geçiriyorum arada- ıyy anneye bak bi anne miyim 😂
Senemmm11 birbeyazmendil bende çok sık kaynatmıyorum. Biberonlarını falan kaynatmıyorum makineye attığım için emziğini de düşerse kaynatıyorum. Uykudan uykuya veriyorum zaten genelde yıkıyorum da veriyorum
hilaliii birbeyazmendil ilk 3 ay 2 güne bir kaynatırdım sonra hareketlendi sıpa 2 haftada 1 falan ama bizim yatağımızda duruyor emziğimiz gün içinde kullanmıyoruz sadece uykuya dalarken ve dışarı çıkarken
FatmaKrbkl Ben kaynatmak zorunda kalayım diye herhangi bi önlem almıyorum düşüyor düşünce mecburen kaynatıyorum içim rahat ediyor 😂
birbeyazmendil Nursah07 başta hiiç tutmadı ben verdim o attı ben verdim o attı(3.5 aylığız) hep direndim elimle tuttum vs sonra bi baktım alışmış. biraz zorlamak lazım bence yılmadan hep teklif etmek🖖🏼
Glll44 birbeyazmendil ben hic emzik vermedim ogluma biberonda sadece su iciyordu ozamanlar sadece bi suya tutardm🙊🤣 simdi zaten bardakta içiyor bizde o isler yok yani jsjsjs
zeynepzeze Bende bir tuhaflık mı var 😳 2 biberon 6 adet emziğimiz var. Ben günde 2 defa kaynatıyorum hepsini. Yani kullandıktan sonra bir daha vermiyorum biberonla. Emziği de sürekli değiştiriyorum.
birbeyazmendil zeynepzeze temizlikten zarar gelmez asıl mesele bizimkinden gelir mi😃( aşırı steril olmak bağışıklığa katkı sağlamak konusunda sıkıntı yaratabilir mevzuuna girmiyorum çünkü kimine göre ağırı olan kimine göre normal vs)
birbeyazmendil Glll44 evet emzik vereyim diye verilmiyor bence”bu cocuk durmuyor bir de emzik mi versek”şeklinde gelişiyor😊😅