Hll20 Esranur2 bimin mantisi cok güzel. Dondurucuda satilani. Adini unuttum. Tuncelideyken alrdm. Simdi tarsustaym kaynvalidemle aciyoruz almama gerek kalmadi☺️
Gorkemkc Hll20 bimdeki mantının içeriği değişti artık tadı eskisi gibi değil kötü böyle yeşil baharatlı hiç hoş değil
minikbebeklerim Esranur2 kaşık-la Kayseride zaten ünlü bir marka ve a10lerde de bulabilirsiniz. Ben Kayseriliyim evde yaptığımızın aynısı
HonKiPonKiDoNiNo Markasini bilmiyorum ama yasadiginiz yerde Çagrı market varsa eger orada acik dondurulmus manti var, ozbeklerin yaptigi gibi sekilde olanindan aliyoruz EF SA NE leziz 😍 Esranur2