Derya_Ata İyi akşamlar bayanlar.Batman Medical Park hastanesine oğlumu götüreceğim daha önce gitmediğimiz için doktorumuz yok.Doktor tavsiyesinde bulunur musunuz ? Giden var mı ? Bebeğinizle ilgisi ve sizi bilgilendirmesi nasıl? Fikir verir misiniz ???
Ahmetaslanannesi Derya_Ata bende iyi. Bir doktor arıyorum Batman’da yaşamda doğum yaptım için çocuk doktoru oktay bey e gösterdim bir iki defa sarılığı olduğu için pek memnun kalmadım açıkçası. Ama Medical da Mithat bey varmış ismi tam bu muydu hatırlamıyorum. Çok iyi diyorlar bende ona gitmeyi düşünüyorum.
Btlbrssk Derya_Ata merhaba ben yaşam hastanesi Abdulgaffur atlana gidiyorum ve memnunum Medical parkta mikdat yıldız var gitmedim ama bayadır deneyimli iyi bir doktor gidenler memnun
Derya_Ata Ahmetaslanannesi Mithat bey bakayım bakalm randevu almaya çalışayım çok teşekkür ederim bilginiz yardımınız icin
26262626 Ahmetaslanannesi benim bebeğim yoğun bakımda. Oktay bey ilgileniyor. Ne yönden beğenmediniz ben de emin olamadım
Derya_Ata Fiyatı önemli değil açıkçası bizimle güzel ilgilensin oğluma gereken hassasiyeti göstersin yeter. ☺️
Ahmetaslanannesi 26262626 yani çok ilgili göremedim bir daha gitmeyi düşünmüyorum çok geçmiş olsun size
Ahmetaslanannesi 26262626 hiç bilgim yok ben normal doğum yaptım çıktım abdulgaffur bey varmış onu burda iyi yazmışlardı ismi bu muydu hatırlayamadım