Humi eymeninefe oyyy kiyamam kuzum cok zor bi ataktir 4. ay atagi annesi siz uzulmeyin her bebe neredeyse yasadi bunu. Siz yinede biliyorsaniz bi nazar duasi okuyun. Ayetek kursi felak nas biraz yatistirirbbelki
eymeninefe Humi bu atak dönemini her bebek yaşamıyor galiba kuzenimin de bebeği var çok sakin sessiz o agladkca bende aglyrum
Dud_26ouz eymeninefe canm bizde de oldu suan 6 aylık ara ara geliyor ilk yaşadığım da hastaneye götürecektim eşim izin vermedi sabredeceksin dedi ben de sen gibiydim dayanamıyorum ama oluyor maalesef
Humi eymeninefe ahahahha oylede bebekler var evet ama onunda farkli huzursuzluari oluyordur emin olun. Kardesimin ogluda o bebeklerdendi. Benim kizimi gorunce benim oglum bi melekmis dedi
Balyanak2608 Youtube de 4 hours lula baby diye sakinleştirici müzikler var, ben hala kızıma uyurken açıyorum, çok rahatlatıyır, de nemenizi tavsiye ederim.