Safinazsena Spiral takılalı bir ay oldu arkadaşlar ilk adetim normalden daha uzun sürdü doktorumdaha az gün olur demişti daha düzene mi girmedi normal mi bi akıl verin
Oglusannesi98 Safinazsena bende bakırlı spiral var taktırdığım ilk 2 ay benimde çok kanamam olmuştu sonra düzeldi. Bazı kadınlar da hep bu şekilde devam ediyormuş Dr o zaman çıkarıyomuş spiral.
rkykrt MErhaba halam taktırdı onun da uzun sürdü. Az az kanaması oldu ama sürdü ilk adeti. Onun normalde çok çok kanaması oluyordu.
Safinazsena Oglusannesi98 adet günün azalacak dedi doktor bende şaşırdım ilk iki ay lekelenme olcak dedi lekelenme hep vardı zaten