TugceAna Kızlar görüyorum çok özeniyorum uçlara sarı attırmak istiyorum daha önceden komple saçımı açmıştım çok sırıtmadı adlında açık tenkitim kaş kirpik kahve rengi zaten ama bakımı zor olmuştu kendim açtığım için yıprandı beş on kerede falan açıldı hatta 🤣 şimdi kuaföre gidip uçlara attırayım diyorum 🤔 psikolojim bozuk belkim düzelir 🤣
17062019 TugceAna Ben bir ara cok heveslendim.gittim yaptirdim Dogum kilolarimla birlikte tam bir kibariyeye benzedim yeminle.sonra sari sacla ilgili butun heveslerim söndü🤣
Deletedmom60 TugceAna ben kaşı kahverengi veya siyah olanlara saçının sarı olmasını hiç yakıştırmıyorum 🥺 kaşınıda boyat
Si_se_ta_be TugceAna Bende renkli gözlü, açık tenliyim ama saçım kahve komple sarı ombre yapmayı düşünüyorum. Ama eşim yakışmaz deyip izin vermiyor 👿
Vinividiviciii TugceAna İlk evlendiğimde ombre yaptırmıştım seren Serengil gibi kadın önüme iki tane sarı atmış lanet sarı gitmek bilmedi 😂Saç rengin çok koyu değilse güzel duruyor koyuysa kötü oluyo 😂
Busegokce TugceAna Allah sarı saçı sever. Şaka bir yana 9 yıldır saçlarım sarı. Bakımı zor olsa da her ay dip boyası derdi olsa da. No asla vazgeçemiyorum. Kendi ana rengim gibi oldu şu an. Bir kere koyu renge boyatmistim, aktı iki günde tutmadı koyu rengi. 🥶
TugceAna 17062019 ben o kadar değilde uçlarda olsun doğal dursun istiyorum dipler açık kahve falan olsun ne bileyim 🤣🤣
TugceAna Deletedmom60 sarı kaş da bana pek doğal gelmiyor açıkçası komple sarıda olmayacak üç kısımlar sadece bu sefer dip kahve rengi kaş sarı bişey olur 🤣
Nergiss Si_se_ta_be eminim çok güzel durdur bende renkli gözlü beyaz tenliyim saçlarım açık kahve rengi sarı omre atığım zaman çok yakışıyor
Butterfly TugceAna kaşım gözüm siyah tenimde beyaz sarı ombre yaptırdım çokta yakışmıştı şimdi saç uçlarım mor eşim diyor yeniden sarıya boyat😁
TugceAna Butterfly yani yakışıyorsa ne güzel işte bide bağımlılık yapıyor sarı bi çok kişi açtıkça açıyor 🤣 bilemiyorum ya
Mom0363 Bende 5 senedir ombre yaptırıyorum. Kendi saç rengimin üzerine yapılıyor. Küllü sarı saç rengim. Uçlarına platin sarı attırıyorum. Ama bu işlem için saç rengimi komple açtırmam gerekseydi, asla yaptırmazdım. Çok yıpratıcı..
TugceAna Mom0363 hepsini zamanı da açmak gibi hata yaptım nişana yaptırmam zaten ben max kaş hizamın altından uçlara düşünüyorum diplere şimdilik girmem uçlar çok sağlıklı falan olurda yıpranmazsa diplere en fazla kahve tonlarında falan dip boyası yaptırrım kendi saç rengim kızıl kahve gibi bişey çünkü
Elfydr TugceAna bende istiyorum ama emziriyorum. Bahara doğru yaptırırım.zatwn corona dan dolayı da korkuyorum. 1 sene oldu kaş bıyık bile aldırmadım. Üstelik mali müşavirim 3 tane de kuaför mükellefim olduğu halde 😳
TugceAna Elfydr valla ben kaş bıyık aldırmak zorunda hissetmemesinin gerektiğini düşünüyorum kadının bi çok kadın buna karşı bütünü olsun al diyen çoktur sanada bacak koku falan ben şahsen takmıyorum böyle şeyleri şeninde öz güvenin baya yüksek demek ki 🤣 bir senedir ne ağdaya gidiyoru. Ne kaş bıyık saç kesimi hiç biley yok bende de korona yüzünden arada bi gözüme batarsa kaş bıyık sir ağdayla falan almaya çalışyorum ama saç ta artık değişiklik olsun diye yaptırmak istiyorum yani boyatmazsam kesecek gibiyim artık omzuma kadar falan en iyisi kuaföre gidiyim sonra çok ağlarım 🤣