İyi geceler güzel anneler, size sorum şu akşamları bebeklerinizi oturduğunuz odada mı uyutuyorsunuz yoksa, kendi odası yada yatak odasındaki yataklarında mı? Bizim 2 yatağımız var, biri yatak odasında diğeri oturduğumuz oda da. Akşamları artık kızımın sesten ve ışıktan rahatsız olduğunu farkına vardım, yavrumun gözünden uyku akıyor ama uyuyamıyor, çünkü 1.sınıfa giden bir kızım var ve haliyle sesinin tonunu pek ayarlayamıyor. 😔 Erkenden tvyi kapatıp yatmak zorunda kalıyoruz, takip ettiğim 2-3 diziyi de izleyemiyorum. İlk kızımda uyku eğitimini çok iyi vermiştim odasına koyduğumda uyuyordu telsizi yanımda olurdu. Ama tuhaf bu kızımda sanki yalnız bırakmak istemiyor gibiyim acaba korkar mı diyorum bir sürü şey, bebek telsizi olduğu halde.
Siz nasıl uyutıyorsunuz, hep yanınızda mı oluyor?