Elifduru11 Bizim doktorumuz beş doz önerdi biz de yapacağız herhalde bir de aşıdan sonra ateş vs gibi yan etkiler oluyor mu
tatlisert Elifduru11 2 doz bexsero, 1 doz nimenrix şeklinde oldu. 1 doz bexsero kaldı. Toplam 4 doz olmuş olacak. Bexsero aşı sonrası ateş olmuştu calpol vermiştim uzun sürmemişti.
ArteMinel İki ayrı aşı var tek olan 1 dozunu yaptırdık ateşi olmadı diğerine yarın ilk doz şeklinde yaptıracağız inşallah ateşi olmaz.