Benim bebeğimde öyleydi parmak ucunda yürürddü o yüzden denge sağlayamazdı çok taktım kafaya ama düzeldi şuan 18 aylık çok normal ama bazı bebekler alışkanlık haline getiriyor yürüteci azaltın derim. İkinci bebeğim olursa sadece yürüme arkadaşı alırım tecrübe edindim