Alpingo ikimelek adım adımı eltim kullandı cok ama cok memmundu bizimde 9. Ayımız gelince başlıcaz insallh
demirboy ikimelek adım adım güzel de pahalı ya. Sanki etüt merkezine veriyoruz çocuğu. Yani 700 800 olsa tamam da 1300 nedir. Bende kararsızım
ikimelek demirboy fiyat olarak pahalı diğeri daha uygun içerikleri de aşağı yukarı aynı ondan kararsız kaldım