Fulyaalinmina Arkadaşlar emzirirken sigara kullanan varmı biliyorum çok zararlı. Ama yaoacak biseyim yok iyi şeyler yaşamıyorum ailevi. Boşanma eşiğindeyim. Zararlaeini en aza nasıl indiririm en fazla 5 tane falan içiyorum bırakamam ama ne yapabilirim
Gorkemkc Fulyaalinmina malesef içtiğiniz sigaradaki zehiri ne meyve ne sebze ne bi ilaç en aza indirebilir ya sigarayı bırakacaksınız ki bırakamam diyorsunuz başka çare yok malesef ama bugün star da demele alişan da eczane doktoru çıktı sigraya bırakmaya yarayan uçucu yağlar tarifi verdi isterseniz verebilirim
Muhendis_anne1 Fulyaalinmina Benin de canim cok istiyor canim bu aralar. Hamile olduģ grenemden once iciyordum bende ama sonradan vicdan yaptim..sende oyle dusunsen. Cocugum zehirleniyor falan diye olmazmi acaba. Ben buyudugunde hasta olursa kendimi suclarim diye kendi kendine vicdan yaptim🤦♀️
Aysukk Fulyaalinmina ben kullandım 3 aylıkken basladım zararlı ama napyim kendime vakit ayırdıgım tek anımdı 5 taneden fazla içmezdim gunluk bende. ama druna demedim bebegimin suclu oldugumu bildiğim için. ek gıdaya gecince dru patlıcanı olabildiğince gec ver içinde nikotin var demişti ve o an içtiğim sigraları dusunmuştum😅
Esmasultan Omega3 kullanın içeriğindeki yağ asitleri zararlı toksik maddeleri adeta süzerek vücuttan atıma neden oluyor krillom kullanıyorum doktorumun tavsiyesiyle.
Fulyaalinmina Gorkemkc olur çok sevinirim fazla içmek istemiyorum 2 haftadır içiyorum ama maalesef bu kadar zor bir durumdayım içmessem olmuyor ama denemek istiyorum paylaşırsanız
Gorkemkc Fulyaalinmina https://hizliresim.com/Z2IkxA bu sigara için https://hizliresim.com/3kMTmT buda stres için canım sabah fotoğraf çekmiştim sadece koklucaksın burnuna değdirmeden
Defne7 Bende bırakamadım hamıleyken ıctım 2 aylık oldu kızım hala ıcıyorum kendımle savasıyorum resmen ama olmuyo
Fulyaalinmina Defne7 bende malesef hamileyken içmedim.bulantidan. ama şuan içiyorum elimden de bişey gelmiyor emziriyor musunuz
MihmininAnnesi Emzirirken bende kullandım kuzum kızım 4 aylıkken memeyi bırakmıştı. Seni çok iyi anlıyorum bir tiryaki için cok zor bilmeyen anlayamaz asla. Elinden geldiğince içmemeye çalış ağzını kuruyemiş vs ile oyala
Fulyaalinmina MihmininAnnesi çok içmemeye çalışıyorum en azından kendimi öyle avutuyorm ama bırakamıyorum 😕
Fulyaalinmina Muhendis_anne1 inan çok düşünüyorum sütüm azalır mı falan diye ama beynimden çıkmıyor ağlayıp duruyorum strese giriyorum
Muhendis_anne1 Fulyaalinmina sutun stres yaparsan azalir.. soyle soyliyim yogun bakim bebek hemsiresi bir dostum var sigaranin sutten ne zaman temizlendigini sordum net birsey yokbiz direk dokuyoruz hic vermiyorum sutu dedi.. yavrunun ne sucu var kuzum.bir ablam kizi astim oldugu icin kizi her oksurdugunde kahroluyordu sigara icmis hic birakmamis diye. Ben ona katlanamam.oyle dusun. Stres yaparsan sutune etki eder