AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ipegim Bende uzun zamamdır çaykur, dpğuş bilmem ne denedim.ay seveiyorum çayları. Şoktan deren marka filiz.olanınaldı eşim bayılıyorum. 😍
Ipegim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi artık parasında da değilim içtiğim bi çay var kola vs asla içmem gerçeten denemediğim marka kalmadı🙁
Betul055 Ipegim yaklaşık 6-7 senedir içiyoruz ama hep aynı tat 😍 aslında en iyi çay Rize hediyelik ikinci sıra Çaykur Filiz çay içine ekstra atarsınız bergamot 👌🏼
Wolverine Ipegim Ya ben poşet çay değilde demleeme şöyle çelik caydanlkkta çok seviyorum, migrosu dene bakalım kendi markası olan bergamotlu çay turuncu paketi😘
Ipegim Wolverine poşet bende sevmiyorum canım demlik poşeti aroma versin diye kullanmıştım bir ara artık yerel markaları denicem 😂
ikiprensannesii2 Ipegim öğrenciyken bimin çayını alıyoduk o zamanlar çok seviyodum deneyin isterseniz :)
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ipegim Ben de çay çok sevmem. Ama bunu çok sevdim. Bergamotlu falan da var bence denemelisin. Rengi de çok güzel oluyor valla. 👌🏻 Tek içtiğim çay.
Nurrcem Ipegim en sevdiğim birde tane karanfil at bardağına 🤩 Lipton şuana kadar denediklerim arasında en keskin toz olanı demleme çay poşet çay sevmem ne demlik ne bardak
Yenibebek_yenianne Ipegim Şok da satılan Deren Bergamotlu. Hem kokusu hem de tadı çok yoğun. Ön yargılı davranmayıp deneyin gerçekten güzel çay.
Mucizebebegim8 Ipegim lipton early Grey bergamot aromalı 2 de karanfil atıyorum süper tavsiye ediyorum