yardım edin lütfen yalvarıyorummmm kocam korona oldu üç gündür karantinadayız bende ve bebeğimde var mı yok mu bilmiyorum bile gelen filyasyon ekiplerine test yaparmısınız dedim belirti olmadan yapamayacaklarını söylediler 🤬😡 bugün üçüncü günümüz odalarımız rahatsızlandığı andan itibaren ayırdık fakat bugün bebeğim ilk defa ateşlendi ve hala ateşi var 37.bucuk altına inmiyor bi 38 oluyo bi 37bucuk deliriyorum koluk altına bacak aralarına ıslak pamuklar koydum ılık suyla sildim calpol verdim 15 dk etki gösterdi tekrardan yükseldi siliyorum indiriyoeum iniyor silmeyi bırakıyorum tekrardan yükseliyor kafayı yemek üzereyim doktora yazdım dolven dedi e dolven alayım desem çakamıyorum çıkan birini bulayım desem yasak var yani nasıl bir sistem anlamıyorum üçgündür bana bağımlı olan bir bebeğimle pertim çıktı artı üstüne ateşlendi bende evde bebekler için iburamin vardı üç saat sonra birde ondan verdim ne kadar doğru bilmiyorum ateşini düşürmeye çalışıyorum sıfır tecrübe bari pozitif miyim negatif miyim onu bilseydim de eşim geleydi yanıma sağlıkçı bir arkadaşa sorduk ateş düşürücü verin 18 yaş altına test yapılmıyomuş diyolarmış onlarda yaa ben napıcammm allahım kafayı yemek üzereyim ne kimseden yardım isteye biliyorum ne kendim birşeyler yapabiliyorum öldüm resmen elim ayağıma dolaştıı😔😢😢😢