Merhabalar, 2,5 ay önce doğum yaptım,doğuma 99 kilo ile gittim ilk 1 haftada 14 kilo gitti, ama stresten ve gece gündüz kızımın uykusu olmayışından sürekli ayaktaydım ve tatlıya çok düştüm,hala da düşüyorum bir türlü azaltamıyorum bu süreçte de 3 kiloyu geri aldım..Maalesef..Diyetisyene başvurmayı düşünüyorum ama emzirme döneminde kim diyet yapmışsa sütü çok azalmış mutlaka sütün azalıyor diyorlar..Öyle bie durum var mı?Bebesi 3 aylıkken diyete başlayan ve sütü azalmayanlar bi destek verin ne olur..Zaten başlayamıyorum böyle dedikçe kendim de soğuyorum diyetten