Gulfemgokcenesat burnu temiz olsun canım, gazını mutlaka çıkar yerinden dolayıda olabilir. Bir de uyku zamanı geçince yorgunluktan uykuya dalmakta da zorlanıyor bebekler daha kötü oluyor. Anne sütü alıyorsa tam doymadığı içinde uyuyamıyor olabilir. Eğer yapabilirsen uyku düzeni yap canım. Ben bilmeden çocuğu emzir gazını çıkar yatır yapmaha çalışıyordum çünkü yorgundum uyursa bende uyurum diye düşünüyordum meğer ikimizede işkenceymiş. Mesela güne sabah 7de başladık 1 saat uyanıklık zamanı verdim o sıra emzirdim altını değiştirdim ağzından ve altından gazını çıkardım oynadım sevdim gazını çıkartmak için sıcak bi ortamda zeytinyağı ile kasıklarına güzelce masaj yaptım. 1 saati doldurunca yatırdım 2 saat sonra ve ya bazen 1.5 saat sonra kalkıyordu tekrar aynı rutin 1 saat gaz emme alt değişimi ilgilenme tekrar uyku. Akşam bazen 7 bazen 8 olunca artık karanlık odada emzirip direkt yatağına bırakıyorum kesinlikle ışığa çıkarmıyorum oynamıyorum sevmiyorum uykusu kaçmasın diye. Şuan aynı düzende devam ediyoruz. Gündüzleri düzenin aksadığı oluyor ama akşamları gece uykusuna geçince güzel. Arada gece uykusuna gaz sancısından falan 9 da 10 da geçtiğide oluyor çocuk o da tabi, zeytinyağı ile güzelce masaj yapıp yoğuruyorum karnıda tam doyduysa gazı çıktıysa uyuyor. Emin ol bi bebek uyumuyorsa bi derdi vardır çoğunlukla gaz tabiki