Aylardır bu hastalıkla mücadele ediyoruz. Ama insanlar kendi ailesine dahi “Ben bulaştırmadım” diye savunma yapıyor. 🤦♀️ Yetmiyor. “Senin yüzünden” diye suçluyor eşini dostunu. Bulaştırmış da olabilirsin. Kimse seni “Bu hastalık yayıcı bir mahlukat” diye etiketlemicek merak etme. Hiç bişey yokmuş gibi gezip tozanlardan bahsetmiyorum. Ama şu da bir gerçek ki hayat bi şekilde devam ediyor. İnsanlar çalışıyor. İş yerine, markete, manava gidiyor. Geliyor bi şekilde. Tedbir elbette faydalı ve etkili. Bu yadsınamaz bir gerçek. Ama neredeyse bir senedir evden sadece haftada bir market ihtiyacı için çıkan, eve kimseyi kabul etmeyen teyzem üç gün önce kaptı bu virüsü. Ben hiç şaşırmıyorum artık. O yüzden sen bulaştırdın, ben bulaştırmadım muhabbeti yapmak aile ilişkilerine inanılmaz zarar veriyor. Çok faydasız ve gereksiz bir savunma. Evden çıkıyorsan zaten risk altındasın demektir. Bitti yani. Gidersin testini verirsin. Tedavine başlarsın. Yana yakıla suçlu arayana kadar, üzerine düşen sorumluluğu yerine getirebilmek gerek.