Erenin0809annesi bizim de bir tarafı düzleşti 3. Ayda. Doktor 4. ayla birlikte oturmaya başlayacak kafası büyüdükçe olması gereken şekle gelecek endişelenmeyin dedi. Su an 4 ay 20 günlük, düzelme var. Düz olmayan tarafına yatırıyorum hep. Düz kafa yastığına gerek olmadığını söyledi ayrıca, ben aldım ama kullanmıyorum bu yüzden.