Merhaba anneler , 2 ay 13 günlük kızım çok kızdığında ağlarken yüzü morarıyor nefesi kesilecek gibi oluyor ellerini sımsıkı sıkıyor, bugün doktor kontrolünde ağladığında doktoru şahit oldu ağlamasına normal değil dedi beyin ultrasonu istedi aynı durumda olan var mı yardım lütfen